خبرگزاری" هک_ست_فید"

خبرگزاری" هک_ست_فید"

https://t.me/hacksatfeed
خبرگزاری" هک_ست_فید"

خبرگزاری" هک_ست_فید"

https://t.me/hacksatfeed

یوفا و قراردادهای جدید در بازار رسانه ای ورزشی جهان

Image result for CAA ElevenImage result for UEFA و CAA Eleven

  اتحادیه فوتبال اروپا UEFA و CAA Eleven نماینده فروش آن ، چندین قرارداد برای حقوق رسانه های ملی در سراسر جهان با لیگ ملل را برای شروع از امروز (6 سپتامبر)، در بازار ورزش های تلویزیونی توافق کرده است.

در اروپا، معاملات در ارمنستان، بلغارستان، قبرس، ایرلند و سان مارینو انجام شده است. در آسیا، معاملات در........

 هنگ کنگ، مالزی، مغولستان، میانمار و ویتنام توافق شده است. تمام معاملات برای چرخه چهار فصل کامل، از 2018-19 تا 2021-22 است.

در ارمنستان، تلویزیون عمومی شرکت پخش ارمنستان، تمام مسابقات تیم ملی ارمنستان (گروه اول و دوم) را نشان می دهد، در حالی که پخش تلویزیونی رایگان Shant TV تمام مسابقات دیگر را پوشش خواهد داد.

در بلغارستان، پخش کننده خدمات عمومی BNT تمام مسابقات ملی یوفا را نشان می دهد (مسابقات اول، دوم و سوم).


پخش کننده عمومی CyBC قبرس، تمام مسابقات تیم ملی قبرس (اول و دوم) را نشان می دهد در حالی که  Cyta IP TV همه مسابقات دیگر را پخش خواهد کرد. 

در ایرلند، پخش تلویزیونی Sky به طور انحصاری مسابقات تیم ملی ایرلند (اول و دوم) در لیگ ملی را نشان می دهد - پخش تلویزیونی خدمات عمومی ایرلندی RTÉ در حال حاضر قراردادی برای مسابقات ایرلند اروپا با Telco Virgin Media همه بازی های گروه های دیگر را در ایرلند به دست آورده است.

در سان مارینو، پخش کننده خدمات عمومی RTV حق برخورداری از مسابقات خانگی در سان مارینو و حقوق زنده در مسابقات خارج از خانه را به دست آورده است.

در سراسر آسیا، قراردادهای حقوق همه مسابقات از لیگ ملل و سایر مسابقات دوستانه به دست آمده است. حقوق به دست آمده توسط: پخش تلویزیونی i-Cable در هنگ کنگ؛ پخش تلویزیونی Pay-TV Astro در مالزی - پخش تلویزیونی تجاری NTV در مغولستان؛ SkyNet در میانمار و ویتنام پخش تلویزیونی VTVcab.

پلت فرم Sony Pictures Networks هند نیز حقوق خود را در سراسر شبه قاره هند و حقوق مسابقات یورو 2020 نیز به دست آورده است.


منبع:CaspianSat@

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد